Technik REKLAMY

Przedmioty punktowane: j.polski, matematyka, informatyka, j. angielski

Przedmioty rozszerzone : matematyka, j.polski

Czas trwania: – 5 lat (po szkole podstawowej)

Czym się zajmuje?

 

  • organizuje sesje fotograficzne i filmowe na potrzeby reklamy,
  • przygotowuje produkcje filmów reklamowych i reklam radiowych,
  • organizuje produkcje dźwiękowych nagrań reklamowych,
  • planuje powierzchnie i czas reklamowy w różnych rodzajach mediów,
  • testuje projekty i przekazy reklamowe przed ich publikacją,
  • ocenia skuteczność i efektywność kampanii reklamowej,
  • tworzy wizualizacje, identyfikacje firm i produktów (znaki graficzne i logotypy),
    tworzy teksty, slogany reklamowe i scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych,
  • obsługuje programy graficzne: Ilustrator, Photoshop, CorelDraw,
  • organizuje działalność wystawienniczą oraz sprzedaż reklamy,
  • organizuje promocje sprzedaży towarów i usług reklamowych,
  • współpracuje z klientami, firmami polskimi i zagranicznymi,
  • pozyskuje informacje o aktualnych trendach w reklamie,
  • porozumiewa się w języku obcym w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań zawodowych,
  • kierować zespołem pracowników,
  • przygotować projekt z uwzględnieniem różnych technik druku.

Zatrudnienie

 

  • technik organizacji reklamy,
  • pracownik agencji reklamowych
  • specjalista do spraw marketingu i handlu (sprzedaży),
  • specjalista do spraw public relations,
  • specjalista do spraw reklamy,
  • administrator produkcji filmowej,
  • handlowiec,
  • pracownik studia graficznego
  • organizator usług sprzedaży internetowej,
  • przedstawiciel handlowy,
  • telemarketer,
  • sprzedawca na telefon.

KWALIFIKACJE

PGF.07. Wykonywanie przekazu reklamowego

PGF.08. Zarządzanie kampanią reklamową

 

Skip to content